Erkenning

De behandelteams zijn grotendeels zelfsturend en doen veel zelf, van het inrichten van een nieuwe locatie tot het ontwikkelen van nieuwe zorgpaden en netwerken. Deze autonome werkwijze kenmerkt zich met een hoge cliënt- en medewerkerstevredenheid. Centiv is populair bij cliënten, verwijzers, medewerkers en daar liegen de cijfers niet om! 

Onze waarderingen

 

Hoge cliëntbeoordeling

In 2018 waren we de meest gewaardeerde geestelijke gezondheidszorg organisatie door cliënten. In 2019 hadden we de op één na hoogste cliëntwaardering van alle GGZ-instellingen in Nederland volgens Zorgkaart.

Bovengemiddelde behandelresultaten

Onze cliëntwaarderingen spreken boekdelen, want van 2020 tot 2023 bleven we consistent in de top van Nederland! Te danken aan onze sterk bovengemiddelde behandelresultaten.

Zinnige Zorg Award

In 2021 genomineerd voor de prestigieuze Zinnige Zorg Award

Koploper gezondheidszorg

In 2024 Benoemd als koploper in de gezondheidszorg voor de uitstekende organisatiecultuur door het ministerie van VWS.

Good Practice adoptie GGZ

In 2017 en 2018 ontwikkelden medewerkers van Centiv de innovatieve therapieën Re-Set en Re-Focus. De resultaten hiervan bleken onlangs zo goed dat ze werden geadopteerd, landelijk, door VGZ landelijk als Good Practice in de GGZ.

Kwaliteitskeurmerk Basis GGZ

Centiv ontvangt ook voor 2020 weer het kwaliteitskeurmerk voor de basisGGZ. Het auditteam van de stichting kwaliteit in de basis GGZ was lovend over de processen en vooral de resultaten van Centiv

De beste waardering is die van de medewerkers zelf


Centiv realiseert een situatie waar de medewerkers het naar hun zin hebben ervaren, want we geloven erin dat waardering beide kanten op gaat. In deze situatie ervaren werknemers flexibiliteit in werkuren, zelfzorg, en bijdragen aan persoonlijke ontwikkeling in eigen welzijn en werkplezier. Hiermee ervaren medewerkers genoeg waardering voor de bijdrage aan Centiv. De medewerkers zijn degenen die het bedrijf ‘Centiv’ maken. 

“Ik ben heel trots op de prestaties van onze collega’s. Een goede cultuur is de optelsom van goed gedrag dat elkaar stimuleert.”

Directeur Wouter Hoge

99% positieve bedrijfscultuur


In 2019 deed bureau CoCreation onderzoek naar GGZ zorgorganisaties volgens de organisatiecultuur onderzoeksmethodiek van Barrett. Centiv scoorde hierin een 99% positieve (stimulerende waarden) bedrijfscultuur en stak daarmee met kop en schouders uit boven alle anderen. Onderzoeker Niesten gaf aan nog nooit een dergelijk positieve cultuurscore te hebben gezien van 99% stimulerende cultuurwaarden en slechts 1% limiterende cultuurwaarden.

“Waardering spreken we uit naar elkaar. Ik ben dankbaar voor mooie woorden als: zo bijzonder hoeveel je gegroeid bent!”

Karen

Meld je aan voor een jobalert